ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

من

 

نگران نباش من آنقدر امروز و فرداهای نیامدن را دیده ام که دیگر هیچ وعده ی بی سرانجامی خواب و خیال آرزویم را آشفته نمی کند! حالا یاد گرفته ام که فراموشی دوای درد همه ی نیامدن ها و نداشتن ها و نخواستن هاست. یاد گرفته ام که از هیچ لبخندی خیال دوست داشتن به سرم نزند ... یاد گرفته ام که بشنوم: - « تا فردا ... و به روی خودم نیاورم که فرداها هیچ وقت نمی آیند

نظرات 6 + ارسال نظر
سام چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

چقدر پنجره آسون دروغ می گه ؛ وقتی که پرنده خودشو به شیشه می کوبه

واست شعر میگم ... میگی منظور داری
واست متن مینویسم ... میگی نمیخوام واسم تفسیر کنی
واست حرفامو میزنم ... میگی من یکیو دارم ... متاسفم
واسم شدی آبجی کوچولو .... یه بار هم داداشی صدام نمیکنی

اصلا:

واسم شدی یه هم زبون .... اما دلت پیشه اینو اون
من نمیگم واسم بمون .... بدونه هیچ نامو نشون
فقط تو این دورو زمون.... سامی میگه پیشم بمون

جواد چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سالم خانوم

خوبی؟؟

می خندی؟؟؟

چه خبر؟؟؟؟

از درسات؟؟؟

فراموشی...آره شاید دوای درد غم و غصه باشه

ولی فراموشی بعضی چیزا خیلی سخته و گاهی ناممکن...گاهی خود فراموشی میشه یه مشکل...وقتی فراموش میکنیم چه کسانی دوستمان دارند...برای خوشحلیمون لبخند زدنمون همه کاری می کنن...نزار فراموشی چشماتو ببنده...الطاف الهی هموار به سوی تو روانه اند...سعی کن بببینیشون...قدرشونو بدون

تنها روزی که فرا نمیرسه ...فردا
چون برایه رسیدنش هیچ کاری نکرده ایم...این مائیم که فردا رو می سازیم...با اعمال...رفتار با دیگران...گفتار ...تصمیمات و...

فردایت را به خاطر خودت بساز نه به خاطر دیگری

شاد باشی

محمد ط.... .... چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام گلم

سلام ممل چقدر ازم خسته ای که به یه سلام اکتفا میکنی مواظب خودت باش

شاد و خوشبخت باشی.....

محسن و سحر بانو چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

نا امید شیطونه دختر!

کامیاب تنها جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]به نام اونکه انقدر آه کشیدم تا تورا برایم فرستاد[گل]
سلام زیبا بود موفق باشین
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)
چشم قلبم مخلصانه تقدیم به تو
تو اپم
(* . * .. ** .. * . * . * . * . * .. ** ..
.`·.¸(¨`·.*.¸[گل].*´·´¨) * . * . * . * ...*. *

ماهی خانوم جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام خانوم با معرفت!
حال شما؟ خوبی؟ ردیفی؟
قشنگ نوشته بودی دستت درد نکنه
منم آپم رسیدی بیا خوشحال میشم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد