ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

مهربون

 

                        

هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر

 

باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت

 

کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش

 

میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی >

 

هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی

 

خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن.

 

@@@@@

 

وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم نیستی, وقتی نیستم هستی ای همه ی نیست شده ی هستی من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی .

 

@@@@@

 

در سکوتم رازیست .در دلم دردیست .آنچه بر اندیشه من میگذرد را بر زبان ره نیست.

 

@@@@@

 

کنارتوآشیانه من اشیانه میکنم فضای آشیانه راپرازترانه میکنم کسی سؤال میکند به خاطر چه زنده ای برای زندگی تورابهانه میکنم.

 

@@@@@

 

زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ... یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم.

 

@@@@@

 

                     

زندگی فرصت بس کوتاهیست...تا بدانیم که مرگ... آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست...مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک... نفس سبزبهاری جاریست.

 

@@@@@

 

پشت سر هر معشوقی، خدا ایستاده است و هر گامی که تو در عشق برمی داری، خدا هم گامی در غیرت برمی دارد. تو عاشق تر می شوی و خدا غیورتر.....

 

@@@@@

 

                                                      

دیروز... باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان می خورد بر بام خانه ... و اما امروز... باز باران بی ترانه... باز باران با تمام بی کسی های شبانه... می خورد بر مرد تنها...می چکد بر فرش خانه...باز می آید صدای چک چک غم...باز ماتم من به پشت شیشه ی تنهایی افتاده... نمی دانم...نمی فهمم کجای قطره های بی کسی زیباست؟...نمی فهمم, چرا مردم نمی فهمند که آن کودک...که زیر ضربه شلاق باران سخت می لرزد...کجای ذلتش زیباست؟!

 

@@@@@

 

وقتی دهکده ای می سوزد همه دودش را میبینند اما وقتی قلبی می سوزد کسی حتی شعله اش را نمی بیند.

@@@@@

 

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد

ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت

ویرانه دل ماست که با هر نگاه تو

صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

@@@@@

وقتی زندگی برات سخت شد یادت باشه که دریای آروم ناخدای قهرمان نمی سازه.

 

@@@@@

                

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین لخظات زندگی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ......... دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی ......... دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی.......

 

 

@@@@@

 

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است.

 

@@@@@

 

 

در رویاهای کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد.

@@@@@

 

 

اقتدار دل شکسته به اندوهی ست که سروده نمی شود.

 

@@@@@

 

نظرات 13 + ارسال نظر
شمایل چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://baghemahtab.blogsky.com

سلام الناز خانم
نوشته هات خیلی جالب و در عین حال درست بود . اخه من با همکارم داشتیم بلند بلند نوشته هاتو واسه هم می خوندیم . دوستم گفت درست می گه من گفتم که نه جالبه .
پس به این نتیجه رسیدیم که هر چیز درستی می تونه جالب باشه و لی هر چیز جالبی نمی تونه درست باشه .
حالا نمی دونم چرا تموم این حرفا سر وب لاگ تو انجام شد .
در کل بهت تبریک می گم دوست خوبم .
دست مریزاد . باز هم ادامه بده .
ببین منو .... پیشمام بیا

مرتضی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام
یه زمانی کسی بود که براش اینارو بنویسم
اما اون داره با همسرش زندگی می کنه ودر یاد من
پس باید سعی کنم از یادم ببرمش که با همسرش بهتر زندگی کنه
من از این مطالب زیاد دارم اگر طالب بودی ایدی منو ادد کن تا برات بفرستم
راستی خیلی زیبا بود

شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست داره، نه کسی که تو دوسش داری

وقتی دنیا میایم رو سرمون اذان میخونن و وقتی از دنیا میریم بالا سرمون نماز میخونن.

زندگی فاصله ایست از اذان تا نماز

درد را از هر سو که نوشتیم درد بود

سارا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

از تو باید می گذشتم
ولی افسوس نتونستم
تو عروسک بودی آخر
آخر قصه دونستم
تو وجود خالی تو
جز دروغ هیچی ندیدم
کاش می شد بینی حبیبمُ
بیش از اینها می رسیدم
می رسیدم
سوختمو ، سوختمو ساختم
هر چی داشتم به پات باختم
کاش تو را از روز اول
مثل امروز می شناختم
آخه عشق یعنی شکستن
عاشقانه سر سپردن
دل سپردن به سرابه
در سکوت بی شمردن
یه روزی، یه روزگاری
حرف بین ما نگاه بود
عشقو نقاشی می کردیم
نقش ما، خورشیدو ماه بود
بعد از اون واژه نوشتیم
جمله مون ستاره چین بود
مثل دریا آبی بودیم
معنی زندگی این بود
زندگی این بود

جواد پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com

۱-ممنون از لطفت

۲-ممنون که فراموشم نمی کنی

۳-ممنون که با مطالبت به جاری شدن عشق کمک میکنی

۴-ممنون بابت همه چیز

...
...
...

و در آخر

لذت شگفت زده کردن خود را کشف کن

با خنده...سلام...و

کامیاب تنها جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/



به نام آنکه پرستو آفرید و او را محکوم به عشق کرد
سلام تو اپ (به یاد تو هستم )خوشحال میشم سر بزنید

`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * . * . * .. ** ..
.`·.¸(¨`·.*.¸[گل].*´·´¨) * . * . * . * ...*. *
[گل]از خاکهای تشنه ، تا ابرهای خسته[گل]
[گل]یک جفت بال بی پر ، یک جفت پای بسته[گل]
[گل]پایم به خاک دنیا ، دستم به آسمانها[گل]
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)

[گل]پرواز آرزویم ، با یک دل شکسته[گل]
[گل]از خاک آمده ام ، بر خاک خواهدم شد[گل]
[گل]مدفون خاک هستم ، با سنگ نقش بسته[گل]
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)

[گل]ای کاش نقش سنگم ، نقشی شکسته باشد[گل]
[گل]یک جفت بال بی پر ، با یک دل شکسته...[گل]








سلام ممنونم از اینکه به وبلاگه من امدین زیباست وبلاگتون من لینک میکنم در پناه حق باشین بای

اگه دوس داشتی سام صدام کن شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

یه عطر زنونه است..
تو دانشگاه پره..تو خیابونام هست..ولی دیروز درو که باز کردم خورد تو صورتم..
من از بوش میترسم..میترسم..میترسم..

کاش بفهمی..
(مهربون خانوم...بازم آبجی کوچولوی خودم..النازه عزیز(البته اگه با شناسنامت تضادی نداشته باشه) من فقط جاهایی میمونم که خالیه خالی باشه؛من باشمو خوده خودش (آخه حسودم) نمی خوام وسط این همه لینک غریب باشم؛ اگه واسم یه جای خوب سراغ داری میام پیشت.

لطفا این کامنتمم پاک کن

روزات پرتغالی

جواد شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام
خوبی
می خندی؟
لبخندت کو؟؟
عشق همه چیز است
عشق به نور می ماند
و عاشق به گیاه
نور است که گیاه را می پروراند
و پرفایده اش می سازد
به خاطر نور است که درخت بالا می رود
و رشد می کند
و نور است که
رخسار درخت را زرد و نحیف می سازد
بار از درخت می ریزاند
برگ هایش را دانه دانه بر خاک می کشد
و او را عریان می سازد
و رهایش می کند
رها

هر چند نظراتت خلاصه و مفیدند اما بازم مرسی

همیشه منتظرتم...منتظر نگاهت...نظرات قشنگت

یالا...همین الان بخند


اگه دوس داشتی سام صدام کن شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

باشه دیگه نمی نویسم اینم پاک کن(ولی جونه سامی پاکش کن) .انقده گفتم :آبجی کوچولو..آبجی کوچولو...یه بار بهم نگفتی...سامی...چته؟چی میخوای؟چیه که اذیتت میکنه؟واسم حرف بزن.........اون وق میگی غریبه نیستم.
من غصه ی غصه خوردنتو می خوردم...همین
آبجی کوچولوی خودم... غصه نخور

روزات قشنگ

پیام شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://khater.blogsky.com/

سلام خوبین ششما ممنون از این که اومدین نظر دادین من شمارو لینک میکنم اگه شمام خواستی لینک کنید موافقم موفق باشی خداحافظ

عرشیا یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://tanhagoleman.blogfa.com

سلام الناز خانم
نوشته هات خیلی جالب وقشنگه بهت تبریک می گم
خوشحال میشم به ماهم سربزنی منتظرتم
موفق باشی

اگه دوس داشتی سام صدام کن یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

باشه... دیگه من غصه نمی خورم...
اگه دوس داشتین بفرمایین در صورت لیاقت داشتنه وبم لینکتون کنم


روزت قشنگ

(لطفا این کامنتمم پاک کن)

جواد یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام
ممنون از نگاهت

همین که بهم سر میزنی یک دنیا ممنون

هرآنچه که خیر است
هرآنچه که نیکی است
هرچه شادی است
ازان تو

من می خندم...تو هم بخند...باشه

اگه دوس داشتی سام صدام کن دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

امشب تمومه جونمو از غصه پر پر میکنم ×× دارم به این نه گفتنات عمریه عادت میکنم
لیلیه نازه قصمی" بمون تا دل آروم بشه ×× از شادیات برام بگو نزار غمام جوون بشه
نازک دلو"نازک کلام"نازک پرو"نازک خیال ×× بازم برام نقاشی کن از آرزوهای محال
آدمای عروسکی"باز تو دلای قلکی ××به همدیگه دروغ میگن..یواش یواش"هی الکی
زیره درخت آرزو نشد اینو بهت بگم ×× ازم بخواه تا بمونم... اگه نگی باز من گمم
(زیره درخت آرزو نشد اینو بهت بگم ×× ازم بخواه تا بمونم... اگه نگی من میمیرم)



اگه اوله حرفای هر بیتو کناره هم بزاری میشه ( الناز).......... فقط واسه خودت این شعرو گفتم....... فک میکنی بازم باید بزاریش تو بخش نظرها؟ من با شما حرفامو میزنم نه نظرامو........ راستی.... ازم بخواه تا بمونم.... اگه نگی من باز گمم)

روزات قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد