ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

قصه زندگی

دختر پسرای گل نظر یادتون نره...

  

 اعتصاب چرخ دنده‌های ساعت لطمه ای به گذر زمان نمی‌زند

 

                                                  ******

                       

وقتی از من دوری تپش قلبم آنقدر زیاد است که مرکز زلزله نگاری را به

اشتباه می اندازد 

 

         ******

         

اکنون که پاهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده

        

****** 

    

بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده

   

******

 

من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

 

******

 

دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز تو ازعشق وجوانمردی بروبگذر از این بازارازاین مستی وطنازی

اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

 

******

 

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش.ویلیام شکسپیر

 

******

 

 

بی ماه شب کامل نمی شود چراغ را خاموش کن سر تا پا ایستاده ام به آغوشم بیا

 

******

 

وقتی که پیاده رو ها لیز و یخبندان بود او هوایم را داشت بی هوا رفت بی هوا ماندم و چه هوایش امروز که پیاده رو ها لیز و یخبندان است در سرم پیچیده است

 

******

 

سخت ترین لحظه ی زندگی هر کس را کسی میسازد که شیرین ترین لحظه را ساخته

 

******

 

چقدر سخت است گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت آرام زیر لب بگویی گل من باغچه نو مبارک

 

******

 

میدونی چرا وقتی تو چشمای کسی نگاه میکنی بیشتر دوستش داری؟چون خودتو توش میبینی

 

******

 

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم

هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی

رنگین کمان من

 

******

 

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید

 

 

******

 

بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است

بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

 

******

 

می دونی قشنگی زیر بارون راه رفتن چیه؟ دیگه اون موقع هیشکی اشکهای روی گونه هاتو نمیبینه

 

******

 

کاش گل بودی تا به تلافی تمام بدیهایت پرپرت میکردم......

 

 

******

 

تو زندون قلبت اینقدر شلوغ میکنم اینقدر زندونی ها رو اذیت می کنم تا مجبور بشی منو بفرستی انفرادی

 

*****

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام الناز جون خوبی؟
باز هم من یه سر می زنم مثل شما بی معرفت نیستم نه؟[چشمک]
خوشکل بود

از کسی که دوسش داری ساده نگذر چون ممکنه دیگه کسی رو مثل اون دوست نداشته باشی.واز کسی که تورو دوست داره بی تفاوت عبور نکن چون ممکنه دیگه کسی تو رومثل اون دوست نداشته باشه

مدیر مدرسه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ http://pira.blogsky.com

متشکرم از بازدیدت خیلی جالبه واقعا زحمت کشیدید. به خطش یه کاری بکن خواننده راهم در نظر بگیر متشکرم .

غزال۱۳ چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام عزیزم به منم سر بزن خوشحالم می کنی.من با یه متن تقریبا قدیمی خودم آپیدم بدو بیا

غزال۱۳ چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

راستی.چرا آپ کردی خبرم نکردی؟

عشق افسانه ای چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://eshgheafsanei.blogfa.com/

__________________@@@
______________@@@_____@
________@@@@@________@@@@@
_______@@@@_____سلام گلم ___@@@@@
_______@@@@________@@___@@@@@@@
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_____خوبی عزیز __________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

حسرت پرواز چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.
زیبا بود.خیلیاش واقعیته.شایدم همشون.
با یه دنیا دلتنگی آپ کردم.
منتظرتم تا بیای و با حضور عاشقت کلبه ی تنهاییم بوی خوش عشق بگیره.
پیشم بیا.
شاد باشی..

ماهی خانوم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام
قشنگ بود دستت درد نکنه
تو یه وقت نیای از اون طرفا هااااااا!
شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟
جمله های قشنگی از زندگی گفته بودی ....
ممنون از حضور گرمت.......
شرمنده که با تأخیر اومدم .......
من سال سومم و رشته تجربی ام .......
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم....
بازم بیا خوشحالم میکنی ........
**موفق باشی**
.
.
.

شاید زندگی آن جشنی نباشد که ما آرزویش را داشتیم، اما حالا که به آن دعوت شده ایم، بگذار تا می توانیم زیبا برقصیم

حسرت پرواز پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام الناز گلم.ممنون از اینکه اومدی پیشم.
دلم میخواد ناراحت نباشم اما مطوئنم تا مدتی نمیتونم با خودم کنار بیام و تلاشم بی فایدست.
اما سعی میکنم با کمک خدا و دوستای خوبی مثل تو فراموش کنم همه چیزو و باز بچسبم به زندگیم.
منتظرت هستم تنهام نذار برای التیا زخمام به کمکتون احتیاج دارم.
شاد باشی گلم...

یه کوچولو جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

سلام...وبلاگ قشنگی دارین....به وبلاگ ..یه کوچولو هم بیا



تولد عزیز دلمه

شهرزاد جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام الناز جان:
عزیز خوشحال میشم که یه دوست جدید پیدا کنم!!!!
وبلاگ پر محتوایی داری
قربونت
بوسسسسسسسس

جواد شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام

خوبی گلم

ممنون که اومدی

نوشته هت عالیه...میشه منبعشونو بهم معرفی کنی

مرسی بابت همه چیز

لبخند یادت نره

منتظر نظراتتم...

افسانه یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
هنگامیکه از جاده های شب عبور میکنی هرگز در این اندیشه مباش که خورشید برای تو بیگانه طلوع خواهد کرد و قلبی که به هوس گفت : دوستت دارم بدان که هرگز معنی لغت عشق را نخواهد داشت
من آپم یه سر بیا خوشحال میشم

جواد سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام...
مرسی که سرزدی

....دوستانی دارم بهتر از آب روان
و خدایی در این نزدیکیست
لای این شبوها
پای آن کاج بلند
روی آگاهیه آب
روی قانون گیاه......
همیشه منتظرت میمونم

کاظم سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

جملات بسیار قشنگی بود

حمید ابراهیمی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://HAMIDEBRAHIMI.BLOGSKY.COM

دلم آرام آرام گرفت
تو که آمدی
دلم آرام گرفت

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://zoeram.blogsky.com

سلام
من لینکت کردم نه چون که لینکم کنی
برای این که از وبلاگت خوشم اومد
شاد باشی

اگه دوس داشتی سام صدام کن پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

تورو خدا اینجوری نیگام نکن ؛ ...آخه دوس ندارم اینطوری هم فک کنی..میدونی من نه اومدم نظر بدم نه خودمو واست لوس کنم که جون من منم لینک کن..نه فقط اومدم بهت بگم: ( مهربون ؛ خانومی؛ ... دیوونه همش بخند؛ دیگم غصه نخور...همین)

پیشکش دلت عطر گلای رازقی
روزات همیشه خوشکلو پرتغالی


( اینو هم واسه همیشه پاک کن)

محمد ط.... .... پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام به دوست دختره عزیزم الناز جون
من همیشه بهت افتخار میکنم
آفرین گلم وب قشنگی داری و امیدوارم
قشنگتر هم بشه ...........
........دوست دارم گلکم...........

محمد ط.... .... دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

سلامی به گرمای دوستیمون
از وبلاگه قشنگی که درست کردی ممنون گلم
میبوسمت عزیزم از راه دور دلم برات تنگ شده خشکلم النازم گلم.
مواظب به خودت باش دوست دارم
............................................................................................... میدونی فرق تو با اشک چیه ؟ ......اشک یه روز از چشم میافته ولی تو هرگز گلم


................................بای گلم........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد