ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

شب

 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

 

^^^^^^

 

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند .

^^^^^^

 

عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند ، اما هر گز در یک خانه منزل نمی کنند .

^^^^^^

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:
من که شب بودم
و شب هستم
و شب خواهم بود
به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 

^^^^^^

 

 زمانی که فکر میکنی در 7 تا آسمون یه ستاره هم نداری یکی یه گوشه ی دنیاست که برای دیدنت لحظه شماری میکنه

^^^^^^

 

 عشق از دوستی پرسید:فرق من و تو چیست؟
دوستی گفت من آدمارو با سلام آشنا میکنم((تو با نگاه))
من آدما رو با دروغ جدا میکنم((تو با مررررررررررررررررررگ))

^^^^^^

 

اشک تنها موجودی است که چون از چشم می افتد عزیز میشود

 

^^^^^^

 

برای هزارمین بار پرسید:تاحالا شده من دلت را بشکنم؟
منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم نه هیچ وقت!!!
تا مبادا دلش بشکنه.

^^^^^^

 

اگریادم کنى یانه،من ازیادت نمی کاهم ، تورامن چشم درراهم،تورامن چشم درراهم .

^^^^^^

 

هرگزبرای عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباشی گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

^^^^^^

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنی


 

^^^^^^

 

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست همه دریا از آن ما کن ای دوست دلم دریا شد ودادم به دستت مکش دریا به خون پروا کن ای دوست

 

^^^^^^

 

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

^^^^^^

 

عشق رازی است مقدس . برای کسانی که عاشقند ، عشق برای همیشه بی کلام میماند ؛ اما برای کسانی که عشق نمی ورزند ، عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست

^^^^^^

 

تو رفته ای بی من تنها سفر کنی من مانده ام که بی تو شب ها سحر کنم تو رفته ای که عشق من از سر به در کنی من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم

^^^^^^

 

هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی داشته باشد باعث اشک ریختن تو نمیشود

^^^^^^

 

عشقم را نثار تو کردم...اما نپذیرفتی. زندگیم را وقف تو کردم اما در کنارم نماندی، کاش روزی آن را برگردانی. عشقم را نثار تو کردم...اما نپذیرفتی. عشقم را به تو هدیه کردم آن را دور انداختی، کاش روزی آن را به من بر گردانی...

^^^^^^

 

 

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند حیف من زاده ی امروزم. خدایا جهنمت فرداست پس چرا امروز می سوزم

 

 

^^^^^^

 

و در پایان:

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: همنشین خوب بهتر از تنهایى است و تنهایى بهتر از همنشین بد

 

 

^^^^^^

 

رمیده

  

نمی دانم چه می خواهم خدایا

به دنبال چه می گردم شب و روز

چه می جوید نگاه خسته من

چرا افسرده است این قلب پرسوز

  

ز جمع آشنایان می گریزم

به کنجی می خزم آرام و خاموش

نگاهم غوطه ور در تیرگی ها

به بیمار دل خود می دهم گوش

  

گریزانم از این مردم که با من

بظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت

به دامانم دوصد پیرایه بستند

 

از این مردم، که تا شعرم شنیدند

برویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در خلوت نشستند

مرا دیوانه ای بدنام گفتند

  

دل من، ای دل دیوانه من

که می سوزی ازین بیگانگی ها

مکن دیگر ز دست غیر فریاد

خدارا، بس کن این دیوانگی ها

 

 

من

 

نگران نباش من آنقدر امروز و فرداهای نیامدن را دیده ام که دیگر هیچ وعده ی بی سرانجامی خواب و خیال آرزویم را آشفته نمی کند! حالا یاد گرفته ام که فراموشی دوای درد همه ی نیامدن ها و نداشتن ها و نخواستن هاست. یاد گرفته ام که از هیچ لبخندی خیال دوست داشتن به سرم نزند ... یاد گرفته ام که بشنوم: - « تا فردا ... و به روی خودم نیاورم که فرداها هیچ وقت نمی آیند

راهی برای رفتن

 

من پذیرفتم شکســــــــت خویش را پندهای عقل دور اندیش را من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد اشنا دیوانه است. میروم از رفتن من باش شــــــــــــاد از عذاب دیدنم ازاد باش گر چه تو زودتر از من میـــــــــــروی آرزو دارم ولی عاشق شوی ارزو دارم بفــــهـــــمی درد را تلخی برخورد های سرد را

 

######

 

درانتظار کسی باش که مایل باشد حتی در زمانی که در ساده ترین لباس هستی،تو را به دنیا نشان دهد

 

######

 

دل دیونه ی عاشق دیگه طاقتی نداره نگو تا اخر قصه قسمت من انتظاره بی تو و بدون یادت لحظه هام پر از سکوته بیا بشکن این سکوت و ببین عاشق روبروته روبروته ...! شب من سیاه و سرد ستاره چشماتو وا کن نزار از نفس بی افتم من و از غصه رها کن دل دیوانه تنها مثل دنیا بی وفا نیست هر جای دنیا که باشی دل من از تو جدا نیست دل دیونه ی عاشق دیگه طاقتی نداره نگو تا اخر قصه قسمت من انتظاره

 

######

 

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت ، همه بهت تبریک بگن ، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای ... خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی ، بعد بفهمی دوست نداره ... خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی ، اما اون بگه : دیگه نمی خوامت

 

######

 

بودن و راهی است برای رفتن.... زندگی دریایی از آشوبهاست* تلخ و شیرین راهی است برای انتخاب..... زندگی خواستن است *فراموشی است *راهی است برای یادگاری.... زندگی لحظه های مکرر است*لحظه های غریب*لحظه های آشنا..... زندگی تجربه است *تجربه های خوب *تجربه های زشت راهی است برای هجرت.... زندگی گذشتن است از بدیها *از نامردیها راهی است برای مردن.

 

######

 

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست... اما حیف این تازه اول یک زندگیست... زندگی چیزیست شبیه یک حباب.. عشق آبادیه زیبایی در سراب... فاصله با آرزو های ما چه کرد... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد

 

######

 

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

 

######

 

ما محصول گذشته خود هستیم، ولی مجبور نیستیم زندانی گذشته خود باشیم

 

######

 

زندگی ام را به پاک ترین نگاه می فروشم، پاک ترین نگاه را به پاک ترین قلب، پاک ترین قلب را به مرگ، مرگ،که زیبا ترین هدیه ی خداست

 

######

 

هرجای دنیا که باشی و هر کاری که داری میکنی اینو بدون که یک قلب هست که همیشه واسه تو میتپه اونم قلب خودته

 

######

 

چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ ( عیسی علیه السلام )

 

 

######

 

دل

 

 

دلم تنگ بود صدام غم داشت

 

 چشام گریه....حالا چی؟ دلم سنگه

 

 صدام خنده چشام بی رحمه بی

 

رحمه

مهربون

 

                        

هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر

 

باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت

 

کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش

 

میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی >

 

هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی

 

خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن.

 

@@@@@

 

وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم نیستی, وقتی نیستم هستی ای همه ی نیست شده ی هستی من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی .

 

@@@@@

 

در سکوتم رازیست .در دلم دردیست .آنچه بر اندیشه من میگذرد را بر زبان ره نیست.

 

@@@@@

 

کنارتوآشیانه من اشیانه میکنم فضای آشیانه راپرازترانه میکنم کسی سؤال میکند به خاطر چه زنده ای برای زندگی تورابهانه میکنم.

 

@@@@@

 

زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ... یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم.

 

@@@@@

 

                     

زندگی فرصت بس کوتاهیست...تا بدانیم که مرگ... آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست...مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک... نفس سبزبهاری جاریست.

 

@@@@@

 

پشت سر هر معشوقی، خدا ایستاده است و هر گامی که تو در عشق برمی داری، خدا هم گامی در غیرت برمی دارد. تو عاشق تر می شوی و خدا غیورتر.....

 

@@@@@

 

                                                      

دیروز... باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان می خورد بر بام خانه ... و اما امروز... باز باران بی ترانه... باز باران با تمام بی کسی های شبانه... می خورد بر مرد تنها...می چکد بر فرش خانه...باز می آید صدای چک چک غم...باز ماتم من به پشت شیشه ی تنهایی افتاده... نمی دانم...نمی فهمم کجای قطره های بی کسی زیباست؟...نمی فهمم, چرا مردم نمی فهمند که آن کودک...که زیر ضربه شلاق باران سخت می لرزد...کجای ذلتش زیباست؟!

 

@@@@@

 

وقتی دهکده ای می سوزد همه دودش را میبینند اما وقتی قلبی می سوزد کسی حتی شعله اش را نمی بیند.

@@@@@

 

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد

ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت

ویرانه دل ماست که با هر نگاه تو

صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

@@@@@

وقتی زندگی برات سخت شد یادت باشه که دریای آروم ناخدای قهرمان نمی سازه.

 

@@@@@

                

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین لخظات زندگی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ......... دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی ......... دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی.......

 

 

@@@@@

 

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است.

 

@@@@@

 

 

در رویاهای کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد.

@@@@@

 

 

اقتدار دل شکسته به اندوهی ست که سروده نمی شود.

 

@@@@@

 

قصه زندگی

دختر پسرای گل نظر یادتون نره...

  

 اعتصاب چرخ دنده‌های ساعت لطمه ای به گذر زمان نمی‌زند

 

                                                  ******

                       

وقتی از من دوری تپش قلبم آنقدر زیاد است که مرکز زلزله نگاری را به

اشتباه می اندازد 

 

         ******

         

اکنون که پاهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده

        

****** 

    

بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده

   

******

 

من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

 

******

 

دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز تو ازعشق وجوانمردی بروبگذر از این بازارازاین مستی وطنازی

اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

 

******

 

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش.ویلیام شکسپیر

 

******

 

 

بی ماه شب کامل نمی شود چراغ را خاموش کن سر تا پا ایستاده ام به آغوشم بیا

 

******

 

وقتی که پیاده رو ها لیز و یخبندان بود او هوایم را داشت بی هوا رفت بی هوا ماندم و چه هوایش امروز که پیاده رو ها لیز و یخبندان است در سرم پیچیده است

 

******

 

سخت ترین لحظه ی زندگی هر کس را کسی میسازد که شیرین ترین لحظه را ساخته

 

******

 

چقدر سخت است گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت آرام زیر لب بگویی گل من باغچه نو مبارک

 

******

 

میدونی چرا وقتی تو چشمای کسی نگاه میکنی بیشتر دوستش داری؟چون خودتو توش میبینی

 

******

 

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم

هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی

رنگین کمان من

 

******

 

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید

 

 

******

 

بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است

بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

 

******

 

می دونی قشنگی زیر بارون راه رفتن چیه؟ دیگه اون موقع هیشکی اشکهای روی گونه هاتو نمیبینه

 

******

 

کاش گل بودی تا به تلافی تمام بدیهایت پرپرت میکردم......

 

 

******

 

تو زندون قلبت اینقدر شلوغ میکنم اینقدر زندونی ها رو اذیت می کنم تا مجبور بشی منو بفرستی انفرادی

 

*****