ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

تنها

 

 

گفتم نرو...پرپر میشم...گفت قربونت برم تو پرپرتم قشنگه...منم خر شدم پرپر شدم...اونم رفت

******

برای لذت بردن از زندگی ، کافیه کمی احمق باشی . شکسپیر

******

 

 

رویا

 

باز من ماندم و خلوتی سرد

خاطراتی ز بگذشته ای دور

یاد عشقی که با حسرت و درد

رفت و خاموش شد در دل گور

 

روی ویرانه های امیدم

دست افسونگری شمعی افروخت

مرده ئی چشم پرآتشش را

از دل گور بر چشم من دوخت

 

ناله کردم که ای وای، این اوست

در دلم از نگاهش، هراسی

خنده ای بر لبانش گذر کرد

کای هوسران، مرا می شناسی

 

قلبم از فرط اندوه لرزید

وای بر من، که دیوانه بودم

وای بر من، که من کشتم او را

وه که با او چه بیگانه بودم

 

او به من دل سپرد و بجز رنج

کی شد از عشق من حاصل او

با غروری که چشم مرا بست

پا نهادم بروی دل او

 

من به او رنج و اندوه دادم

من به خاک سیاهش نشاندم

وای بر من، خدایا، خدایا

من به آغوش گورش کشاندم

 

در سکوت لبم ناله پیچید

شعله شمع مستانه لرزید

چشم من از دل تیرگی ها

قطره اشکی در آن چشم ها دید

 

همچو طفلی پشیمان دویدم

تا که درپایش افتم به خواری

تا بگویم که دیوانه بودم

می توانی به من رحمت آری

 

دامنم شمع را سرنگون کرد

چشم ها در سیاهی فرو رفت

ناله کردم مرو، صبر کن، صبر

لیکن او رفت، بی گفتگو رفت

 

وای بر من، که دیوانه بودم

من به خاک سیاهش نشاندم

وای بر من، که من کشتم او را

من به آغوش گورش کشاندم

 

                                                                فروغ فرخزاد

******

عشق یعنی یک تبسم یک نگاه
یک جهان شوریدگی در لحظه ها
 ******

 

از طرف اونی که تنهاست ،
تنها اومده ،
تنها میره ،
تنهاش میزارن ،
تنها یک آرزو داره ،
اونم اینکه تنهاش نزارن

 ******

دلتنگی نه از نبود تو!
دلتنگی از وجود تو از حضور توست
دلتنگی از نبود من در وجود توست
  ******

تو نه امور جهان لنگ میشه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه ، نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه

، فقط دل من واسه تو تنگ میشه

  ******

عشق
به دست اوردن هرانچه خواستی نیست
عشق
هرانچه است که برای او از دست میدهی

 ******

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام
عشق خود نتیجه ی خود
وخود پاداش خود است

عشق ،عشق می آفریند

عشق ،زندگی می بخشد

زندگی، رنج به همراه دارد

رنج ،دلشوره می آفریند

دلشوره ،جرات می بخشد

جرات اعتماد به همراه دارد

اعتماد ،امید می آفریند

امید ،زندگی می بخشد

زندگی ،عشق می آفریند

عشق ،عشق می آفریند

خوشحالم حالت بهتره
به امید نگاه تو زندم........

جواد چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://dolaat

سلام
مرسی که سر میزنی

آدمی بدونه عشق چون کشتیست در بندر ...آروم و ساکن...اما کشتیها رو واسه این کار نساخته اند.

آرامش و سکون فقط مربوط به دنیایه مرده هاست.

عاشق باش حتی اگه شده معشوقت یه دونه گل باشه

شاد شاد باشی

جواد جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com/

سلام خانوم
.
.
.
دلخورم
.
.
فراموشم کردی؟
.
.
.
بهت گفتم که به نگاه تو زندم...نگفتم؟
.
.
.
بیا سراغم..با تمام وجودت...نه مختصر و تلگرافی!!!

سلام فراموش نکردم اما منظورت و متوجه نمیشم؟

کامیاب تنها دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]بنام آنکه بودن به نام او معنا گرفت ...[گل]

سلام زیبا بود موفق باشین


[گل]ای تو با آیینه یکدل ای دلت همرنگ دریا[گل]
[گل]دوست دارم با تو باشم گرچه دوری از کنارم[گل]
[گل]دوست دارم با تو باشم ای نگاهت گرم دریا[گل]
[گل]ای تو با آیینه یکدل ای دلت همرنگ دریا[گل]
[گل]دوست دارم با تو باشم گرچه دوری از کنارم [گل]
[گل]کاش بودی تا نبودم در این ویرانه تنها[گل]

وحی . د یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

سلام ...

بگم خدا رو شاکرم که من رو تنها آفرید

مادرم از کجا دونست اسم منو گذاشت وحید ؟؟

تو تنها نیستی ...

این اولین نوشتت بود

برای لذت بردن از زندگی ، کافیه کمی احمق باشی ..

من نتونستم احمق باشم !!

شاد باش و احمق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد