ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

۵ وارونه

 

 

مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن

******

شکست عهد من وگفت هر چه بود گذشت به گریه گفتمش آری وچه زود گذشت بهار بود و تو بودی وعشق بود و امید، بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت

******

عشق مدد کن که به سامان برسیم/ چون مزرعه تشنه به باران برسیم / یا من برسم به یار یا یار به من/ یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

******

یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری 

******

ناله را هر چند که می خواهم پنهانش کنم
سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن !
.

 

******

روزی اگر به سراغ من آمد به او بگو :

« من خوب می شناختمش

نامت چو آوازی همِشه بر لب او بود .

حتی زمان مرگ

آن لحظه های پر ز درد و غم و غروب

آن بیقرار عشق

چشم انتظار دیدن رویت نشسته بود . »

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

« شب در میان تاریکی در نور ماهتاب

هر روز در درخشش خورشید تابناک

هر لحظه در برابر آیینه ی زمان

آن دختر سکوت ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته بود .»

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

« جز تو دلش را به هیچ کس امانت نداد

هرگز خیانتی به دستان تو نکرد

هرگز نگاه پاک و زلال تو را ؛

با هیچ چشم سیاه مستی عوض نکرد

تا آخرین نفس ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته بود . »

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

افسوس ! دیر شد ؛ ای کاش !

کمی زودتر می آمدی . »

اما بگو :

« من خوب می دانم

حتی در آن جهان

آن خفته ی خموش ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته است .»

روز ی اگر .......  

اما ؛ نه ؛

او هیچوقت دیگر نمی آید .

کاش عمرم را به پایش هدر نمی کردم

 

******

 

شبی غمگین شبی بارانی و سرد                              مرا در غربت شبها رها کرد

دلم در حسرت دیدار او ماند                                       مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت تنها و غریب است                              ببین با غربتش با من چه ها کرد

تمام هستی ام بود و ندانست                                   که در قلبم چه آشوبی به پا کرد

و او هرگز شکستم را نفهمید                                     اگر چه تا ته دنیا صدا کرد

                                                                ******

 

 

خواهر کوچکم از من پرسید:

پنج وارونه جه معنی دارد؟

من به او خندیدم

گفت : خودم بر دیوار بر ساقه ی درختان دیدم

باز به او خندیدم

گفت خودم دیدم دیروز

مهران پسر همسایه

پنج وارونه به مینو داد

باز به او خندیدم

آنچنان خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم

باخود گفتم:

بعدها وقتی بارش بی وقفه ی درد

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان خواهی فهمید

پنج وارونه چه معنی دارد.

******

به عقیدهء پرنده محبوس آسمان لبریز از پروازهای برباد رفته است.

 

******

 

چقدر سخته گل آرزوهات را توی باغچه دیگه ببینی و آن وقت آروم زیر لب بگی: گل من باغچه نو مبارک.

******

  

5 راه عزیزتر شدن:

.

.

.

.

تو که "عزیزترینی" دنبال چی می گردی؟

 

******

 

زیر درخت انار نشست .درخت انار عاشق شد گل داد سرخ سرخ .گلها انار شد ؛داغ داغ . هر اناری هزار تا دانه داشت . دانه ها عاشق بودند دانه ها توی انار جا نمی شدند انار کوچک بود . دانه ها تر کیدند ؛انار ترک برداشت . خون انار روی دست لیلی چکید .لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید . مجنون به لیلی اش رسید .خدا گفت : راز رسیدن فقط همین بود کافیست انار دلت ترک بخور

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
حسام شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://parsatanaz.blogfa.com

سلام !
از وبلاگت خیلی خوشم اومده !
خوشحال میشم به وبلاگ جدید منم سر بزنیو نظرت رو دربارش بگی !
راستی اگه با تبادل لینکم موافقی بهم بگو !
خوشحال میشم دوستای خوبی مثل شما داشته باشم !
منتظرما ........
فعلا بای !
[گل]

someone شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
چه احساسات قشنگی داری ..
موفق باشی

روح سرگردان شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://hossainhr.blogsky.com

سلام
اشعارت هم قشنگه هم تاثیر گذار. لذت بردم.
امیدوار ایامی مالامال از عشق واقعی داشته باشی و غیر از غم عشق که مرحم دل عاشقه از هر غمی دور باشی.
خوشحال می شم به من هم در کلبه شهر ارواح سری بزنید.
موفق باشید.

ورود 13- ممنوع شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من

http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

جواد شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com


گنجینیه زیبایی داری....آفرین
.
.
بیا از این طرفا گذری..........

دختر آسمانی شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://zendeghi-zibaye-man.blogsky.com/

سلام دوست گله من
خیلی بلاگه عاشقانه وزیبایی داری و به خصوص احساساتت خیلی لطیف است.
راست ممنون از اینکه به بلاگ من سرزدی باز بیا .
دوست دار شما
با احترام یگانه

شیرین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.shirinalone.blogsky.com

سلام! با تبادل لینگ موافقم... با من باش
خداحافظ

حسام شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://parsatanaz.blogfa.com

سلام !
با اومدنت منو خیلی خوشحال کردی !
بازم از این کارا بکن !
من شما رو لینک کردم !
بازم به من سر بزن !
منتظرما....
فعلا بای !
[گل][لبخند]

بهداد پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://dindamal.blogfa.com

با سلام و آرزوی بودنی همیشه بارانی!
راستی می دانی ...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد